Vit valross

Jag har av naturen ljus hy, när jag väl fick hår på huvudet så var det rödlätt, rödlätta eller rödhåriga har oftast vit hy med undantag såklart men jag var inte en av dessa undantag!

Jag har komplex för min kropp och det hade jag även när jag var smal så det har inget med min övervikt att göra, jag var blyg till naturen där också. Därför solar jag sällan i bar överkropp bland folk, det är bara för folk att acceptera. Nu har jag i två dagar solat i bar överkropp men eftersom jag ingen grundfärg har så kommer jag nog fortsätta vara vit och lite grisrosa kanske. Ni är ju unika och jag är trygg bland er så japp jag lägger ut ett kort där jag solar i bar överkropp, i alla fall en del av den, sen kan ni ju fantisera hur den här vita valrossen ser ut resten av kroppen..alltså MED underkläder och bh så inga snuskiga fantasier får er att vilja spy liksom.

Japp grisrosa it is!


Idag blir det inte nån cider men väl en honungsmelon som smakade mindre än vad jag mindes att den skulle göra.

 

Gott var det ju men inte så där härligt läskande som jag hade trott alltså. Sen drack jag vad jag trodde var iskall limesaft, tji fick jag när den var fesljummen!

Nu är det nog färdigsolat för mig för idag, vill kunna sitta i solen fler dagar och så blir nog inte fallet om jag bränner mig idag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback