Back on track

Ja då var det dags för arbete idag efter 4 dagars sjuk. Det har varit lite segt hela dan. Jag och en annan job:are tog ett höghus som det alltid är på måndagar. Avbrutna pennor, ölkapsyler och massa löv blev fyndet idag.

På jobbet kan man hitta mycket. "Utropstecknet" hittade kulor. Geishakulor säger vi att det är.

För första gången sen jag föddes gick jag idag som en tjej ska gå, tänk er catwalk och mig...och ett par geishakulor.

 

Gubbarna hade köpt in en ny bil också.

 

 

Varför dom hade tryckt ut ordet "DIESEL" vet jag inte men det är väl för att påminna antar jag.

 

När arbetsdagen ÄNTLIGEN var slut åkte jag till Netto. Jag fick då se detta registreringsnummer.

 

 

Exakt HUR kul tror ni det är att ha denna? Exakt HUR kul tror ni att det är om man är invandrare? Inte så värst gissar jag på.

 

Hoppas det finns mer att göra imorgon. Att dom typ fått ett till område att städa, DET hade varit det ultimata.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

hur ofta hittar du rena skära pengar vid dina trappstädsessioner?

jag menar med tanke på upphittade kulor ;)

tjing från dalsland//

2011-11-07 @ 17:20:07
URL: http://jeanettes.bloggo.nu
Postat av: Martina

Jag har för mig att förr så fick det inte finnas nummerskyltar som hade någon negativ betydelse, inte ens en förkortning av någon negativ betydelse som denna med KKK.....

Det är vad jag alltd hört alltså, det kanske bara är en myt...

2011-11-07 @ 23:20:18
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Johanna

Man tackar! Härligt att se att you're keeping up the good work! :)

2011-11-08 @ 02:35:47
URL: http://storsomgud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback