Björne <3

Idag ska jag träffa Björne och hans kompisar, vi kommer jättebra överens och ska jag erkänna så är dom dom enda som jag mer än gärna vill ha långt ner i halsen. Det är mumma för själen det.

Ewa smsade och frågade om vi kunde festa idag istället för att en kompis ska jobba på söndag och ville festa idag istället. Jag var på, inställd på det. Sen efter jobbet gick jag upp till Ewa och då var hon trött, hon smsade en halvtimme senare då jag hade kommit hem och frågade om jag skulle bli ledsen över om det inte blev nåt festande. Jag var ju också trött såklart så det gjorde inget. Hon skulle prata med kompisen och hon förstod hon också. Nu har Ewa sovit nån timma eller två och nu ville hon festa så japp, det blir fest!

 

Skål ta mig fan och ni...sitt inte uppe och vänta, jag återkommer när jorden slutat att snurra. Häpp!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Det var då ett jäkla velande haha men det viktiga är ju att det blev fest iallafall! :-)

2011-11-18 @ 23:14:48
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback