Bonnläpp söker blygdläpp

Ja då är det bara två avsnitt kvar av programmet som rubriken visar, lite sorgligt men alla hittade ju en kärlek i alla fall. Pär-Ola Nyström ska gifta sig nästa fredag, grattis till honom och Louise, man såg riktigt hur kära dom är i varandra i kvällens avsnitt.

Men som ni vet så ser jag ju fram emot att se Johanna och "hennes" tjejer, måste säga att jag blev förvånad över att hon valde Maria men det var också henne jag själv skulle ha valt tror jag, hon verkar vara en frisk fläkt och som kan skoja till det både en och två gånger, precis som jag. Ingen aning om Maria och Johanna fortfarande är ett par men det får vi väl snart veta antar jag. Det vore ju kul förstås. Men, alla andra par pussades, det såg man inget av mellan Johanna och Maria, det var ju det jag ville se just för att jag själv..eller näe, det hade jag kanske inte gjort i teve eller också hade jag gjort det bara för att visa alla att all kärlek är bra kärlek.

Nu väntas bara deras resor nästa onsdag men veckan går fort som alltid.

Dags för sängen! Natti.





Kommentarer
Postat av: Karin

Inte så grovt tycker jag... :D

2011-11-24 @ 19:14:11
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback