Fars dag!

Ja idag är det då en dag som alla pappor ska passas upp på, ta hand om och firas ordentligt. Egentligen tycker jag såna här dagar är löjliga för man ska väl ta hand om sin pappa hela året om? Samma med mammor ju. Men nu finns det en speciell dag för detta så jag säger väl GRATTIS ALLA PAPPOR!

Jag ska själv hem till mina föräldrar runt 17 då min dotter kommer och hämtar mig. Det blir middag och sen naturligtvis den sedvanliga uppdelningen av julaftons mat.

Jag och min pappa när jag var liten. Min underbara pappa som jag är så glad över att just JAG fick ha äran att vara dotter åt. Han är bäst!

 

Återkommer senare ikväll när jag varit där.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback