Fredagskvällen/natten

Nu när ni läser rubriken så tänker ni säkert: "Jaha nu var hon ute ändå, hon kunde inte hålla sig". Men gud så fel ni har kan jag säga. Jag låg på rygg i soffan hela kvällen, ja med datorn på knäna såklart då. Teven var på, jag såg på Idol emellanåt. Sen hade jag och några stycken skitkul på Facebook, javisst, utan alkohol liksom, en fredagskväll.

Jag skrev denna status och sen blev det en hel del kommentarer, hela 125 stycken faktiskt,  HUNDRATJUGOFEM liksom. Det var vitsiga saker där, mina vänner är roliga, jag har valt dom med omsorg kan man säga. Vi triggade varann hela tiden, eller ja, dom gjorde det, jag garvade bara. Trött som en gnu sen tre timmar tidigare men ville inte gå och lägga mig mitt i fattar ni la. Sen satt (läs låg) jag och en tjej och pratade till kl 2 på chatten på FB.

 

Kul fredag utan en droppe alkohol alltså, det gillar vi!

 

Jag vaknade 9.01 och hade då sovit i 7 timmar utan några vakna minuter, det gillar vi också minsann!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback