Julklappstips (Sponsrat inlägg)

Ja mina vänner, bekanta och annat löst folk. Det drar ihop sig mot jul hörrni. Det är faktiskt bara 7 veckor kvar tills dess, tro det eller ej. Det var inte länge sen som man satt utomhus på midsommar, hade lekar, drack, lekte mer och drack ännu mer.

Har man så dålig ekonomi som jag har så måste man börja flera månader i förväg. Jag har i stort sett bara min dotter att köpa till men jag har faktiskt köpt en. Jag skriver såklart inte vad för jag vet att hon läser min blogg och så dåligt minne har hon inte så att hon inte kommer ihåg vad det stod.

Har ni köpt några julklappar än? Vet ni vad ni ska köpa? Tillhör ni dom personer som varje november-december sliter ert hår för att ni inte kommer på något tillräckligt bra att köpa till tex pojkvännen/flickvännen?

Ett bra tips är att gå in på en sajt som ger dig julklappstips. Där kan du söka på saker från den kostnaden och uppåt som du önskar. Det finns till alla vad det verkar.


Har tittat lite och det är en hel del roliga och bra saker där. Ta dig en titt vet ja!

Dessa tex. Varma tofflor som man kan lägga i micron och ta ut dom efter 90 sekunder.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

tofflorna där vart ju intelligenta trots sin blå färg...

i år har jag mååånga att köpa klappar till - men det är upp till mig själv. jag har ju fått livet åter och det blev också tre svägerskor och ett älskat barnbarn utöver mina fina söner...

men jag är fiffig och ekonomisk sedan födseln och det är bara att snoka runt lääänge och i god tid före. så nu är jag nästan klar med klapperiet.

god jul! ja, eller om sju veckor va de va????

2011-11-10 @ 05:56:46
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback