Julskyltning

När jag var liten (läs yngre) så var det massor av snö på torget, det var massor med aktiviteter och det var massa folk. Tiderna förändras. Jag och Ewa var nere en sväng, borta var snön, folket och inte speciellt jullikt någonstans.

Massa stånd där klasser stod och sålde bakverk, det är ju sött, särskilt som barnen skriker för full hals vad dom säljer.

110 kr för en marsipangris, visserligen lite annorlunda gris men för det priset vill jag nog att grisen ska dansa, sjunga och göra sexy moves också förstås.

 

Efter vår stund på stan gick vi till ICA, för första gången på gud vet när köpte jag bara en sak, en påse nötter, I´m fucking nuts liksom...ja det har hänt det också, för inte så länge sen faktiskt om jag ska vara helt ärlig och det ska jag ju.

 

En lugn lördag, utan alkohol, inget sug, bara en underbar känsla att vara vit en helg igen.

 

Har ni haft julskyltning i er stad idag? Nåt speciellt ni vill dela med er av? Berätta gärna!

 

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Tror det där är en sexy pose för att vara en gris i alla fall. Man får inte mycket för pengarna nuförtiden... ;)

Här har det inte varit någon julmarknad. Det har vi nästa söndag.

Det enda jag har gjort är att få upp en massa stakar.

Jobbigt det där tydligen, för nu är jag redan alldeles slut... :D

2011-11-26 @ 17:18:07
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback