Lotus Magazine

Nu kommer det säkert suckas hos många, "varför måste flatorna ha en egen tidning nu för?, vill dom inte vara som "vanligt folk?".

Detta är en tidning som riktar sig ENBART för tjejer som gillar tjejer, men det vore riktigt bra om andra som inte har tillräckligt med kunskap (homofober och annat löst folk) läser den också. Det kommer säkert handla mycket om sex för flator, tips och så men också visar att flator inte bara är flator i sängkammaren (eller någon annanstans inom 4 väggar) utan helt vanliga tjejer som också jobbar, går och handlar, går på släktträffar och annat. Och vi bakar annat än bara hallongrottor (ett välkänt skämt om det kvinnliga könet).

Det finns också många som ännu inte kommit ut ur garderoben, dom kanske inte vågar för att dom tror att folk ska vända dom ryggen, tycka att dom är äckliga osv. Det kommer säkert tips om det också och det är här jag tycker att det är viktigt för andra att läsa, vi är inga monster, vi är inte särskilt konstiga (även om många tycker att jag är störd, men det har nog inte med min sexualitet att göra får jag hoppas).

Tidningen Lotus Magazine kommer också ta upp som många andra tidningar både mode, resor och annat.

Välkommen säger jag till en äkta flattidning! (Applåder).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback