Nomnomnom!

Oj vad jag har varit duktig efter att jag kom hem från stan. Jag har rört ihop en kinesisk gryta, det var ju inte så svårt som jag trodde och gott blev det också.

Hur jag gjorde?

Jag visar bilder istället.

Jag gick till affären som säljer kinesiska matvaror.





Jag hällde ur innehållet...

 

...man vill ju inte ha det så här eller hur?! Precis...

 

..så jag delade och hade mig..nu det godaste...

 

...strimlad biff med bambuskott...

 

...tadaaaaa! Färdigt!

 

Den godaste kinesiska rätten jag vet. Underbart gott. Nomnomnom!

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Amen va faaan! :-(

Jag saknar den lilla asiatiska restaurangen här nere i centrum. Nu är det någon himla spansk restaurang där... Maten lockar inte alls!

2011-11-26 @ 23:13:59
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: professional resume

Ser inte bra ut. Men utseendet kan bedra

Postat av: jeanette sandelin

favorit här med!

2011-11-28 @ 01:56:48
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback