Nykterist.nu

Den totala tankeverksamheten kan summeras som rubriken lyder. Det känns lite som att det räcker nu. Ja med det mesta, så kan vi säga.

Rubriken kunde också ha hetat: "K A O S"!

Det är otroligt hur en människa fungerar, hur allt blod rusar runt från organ till organ, men att inte ge en människa en stoppknapp när det kommer till känslor tycker jag är väldigt taskigt. Ett stort suddigummi liksom, det skulle ha funkat. Sen finns det människor som bara ÄR en stor jävla stoppknapp och inte känner nåt, inte fattar nåt heller för den delen. Respekt vad är det liksom, så kan vi summera såna människor.

MEN att äta pizza kl 2 på natten gåendes hemåt samtidigt DET är fan underbart gott. Upptäckte att jag inte åt upp hela utan slängt in hela kartongen i kylen. Jag inte äta upp en pizza trodde jag inte skulle hända. Så det får bli pizza sen då.

Förövrigt är jag ganska off idag, ja om ni nu inte redan fattat det. Jag ska hädanefter varje fredag och lördag sitta hemma och sticka, lösa korsord, slå den ena katten med den andra osv. Det ska bli skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback