Rygghelvete

Imorse när mobilen ringde och tyckte att jag skulle gå upp kände jag direkt att något var fel i ryggen. Jag låg på rygg och verkar ha gjort det hela natten, det är inte okej om man har sån rygg som jag har. Det kändes som om någon brände in en sån där hästsko i ryggslutet, drog upp det i ryggraden och sen försökte dra ut ryggraden för hand, så kändes det. Att försöka resa sig i det läget är nästan omöjligt. Jag rullade på sidan och tvingade mig upp.

Nu när jag tog mig in i duschen med nöd och näppe blev det något bättre men jag har ont fortfarande. Jag kände efter till kl 7 sen kände jag att..näe detta kommer inte bli bättre på ett tag så det var bara lyfta mobilen, slå numret till chefen och säga att jag minsann inte skulle kunna ta mig till jobbet idag. Han tyckte jag skulle krya på mig och sen la vi på.

Nu ligger jag på mage i sängen och försöker få ryggen att bli något bättre. Idag vill jag byta ut den, någon som vill skänka en helt perfekt rygg till mig? Du kanske även har en helt perfekt mage? Både till insida och utsida? Med magrutor? Lägg en kommentar då i såfall så kan vi komma överens om vi ska ta det i natura eller om du kan vänta tills jag blir miljonär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback