Sjuk, sjukare, Sune

Vet ni hur det känns att känna värmen sprida sig från knäskålarna upp till hårfästet? Att det känns som någon tryckt ner en stor.. falukorv i halsen? Hur små jävlar bankar inifrån hjärnbalken? Känna sig vimmelkantig och så där konstig i hela kroppen? Bra då vet du exakt hur jag mår nu!

Det känns lite som att en hel elefanthjord gått genom mig, retat hela mitt innanmäte med sina snablar vare sig jag vill eller inte. Det är inte...trevligt.

Febern har kommit smygande och jag är sjuk igen. Jag verkar inte ha nåt immunförsvar alls längre. Så fort jag träffar någon som bara pratar med mig som är förkyld så smittas jag.

Ska nog ta och köpa flera kilo apelsiner imorgon. Bara trycka i mig en efter en.

Nu vet ni varför jag inte skriver så ofta.

Nu vill jag gärna ha "Krya-på-dig-kommentarer", så där sketspontant ni vet.

Bra, tack!


Kommentarer
Postat av: Inna

Krya på dig!

skrivet helt spontant =)

2011-11-01 @ 22:40:54
URL: http://innas.se/blogg
Postat av: Martina - 2 Tävlingar på gång!

Men lilla vännen inte kul att vara sjuk hela tiden.

;-)

Men krya på dig nu för fan! :-9

2011-11-01 @ 22:59:06
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Hilde

Hej Sune! Så tråkigt att du är sjuk! Den här årstiden är krävande för våra kroppar o själar. Krya på dig o sköt om dig. Du blir nog snart frisk igen!

2011-11-02 @ 09:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback