Slick och sug

Minns ni att jag vann en tävling hos Linda som har bloggen "Nu när du finns"? Om inte så kan ni läsa om det HÄR

Jag mailade Linda när hon frågade vad jag ville ha istället för Spa-tvålen. Jag skrev att hon kunde skicka vad hon ville utom Jacks bajsblöjor eller hennes D:s skitiga kallingar.

Idag kom det ett paket, jag såg avsändaren och förstod direkt vem det var, vet inte varför men...ja. Kan vara för att det tog henne en månad att skicka vinsten.

'

Eftersom Linda har en blogg som är kanonrolig så hade jag kunnat tänka mig precis vad som helst vad hon skulle stoppa ner i paketet. Men hade kanske inte RIKTIGT kunnat föreställa mig det här.

 

 

Vet inte om Linda tänkte på hur ironiskt detta är för just en flata men "känner" jag henne rätt så var det exakt så mycket mening med det hela. Kul tjej, kul tjej!

Ni som fortfarande inte tagit del av hennes blogg kan göra det HÄR. Hon skriver både allvar och med mycket humor den tjejen.

 

Tack snälla Linda, den här kommer jag ha i minst två veckor, smart!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback