50 minuters besök

I torsdags smsade jag min dotter och frågade om hon jobbade i helgen eller om hon ville komma på middag någon av helgens dagar. Vi bestämde lördag kl 14. Kl 14.10 kom hon, hon skyfflade in mat i kakhålet som om hon aldrig sett mat. Det visade sig att hon enbart hade ätit två ägg i går kväll och sen gått på fest. Hon var lite bakis, frös som en gnu och var trött som en hel jävla elefanthjord på grönbete på Island.

Kl 15 tackade hon för maten, gick ut genom dörren och åkte hem. Hon skulle hem och skita. Jag påminde henne om att det är 2011 nu och då har dom flesta hushåll toalett men nej hon ville kunna skita och sen duscha direkt för det var så göttans gött att göra det. Jaja, alltid trevligt att få besök..om än sketkort!


Jag känner mig förövrigt inte helt 100, jag fryser också, jag har små jävlar som bankar från insidan av skallen, kusarna i näsan slåss om vem som ska bli till rinnande kusar och i halsen känns det som någon försökt att trycka ner nåt...som jag inte vill ha där. Ingen feber men det är flera timmar kvar tills det bryter ut ordentligt så inatt kanske jag ligger och yrar nåt om att jag inte vill ha ärtsoppa i nappflaska, ja precis, man kan yra om det mesta när man är sjuk eller hur?!

En sak till, jag var på Ica förut, min dotter mådde så mycket skit att hon inte ville göra sin stackars mor den tjänsten. Jag hade en hundring, det gick på 101 tack vare kassen...då tog hon bort den och sen fick jag stoppa i det jag hade köpt i fickorna! Jag är för bövelen stamkund där! Men nej då nej då, inga kassar gratis här inte. Snåla jävlar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback