Bingo (ett sponsrat inlägg)

Ja då var det dags igen då, bingo bingo, här var det bingo. Bingo finns lite överallt, ganska mycket sånt skulle jag vilja säga.

Bingo på nätet spelar jag inte själv, jag har inga pengar att slösa, i alla fall inte på något som jag kanske aldrig får igen. Bingolotto däremot spelar jag varje uppsittarkväll för då sitter jag och min dotter och myser med en nygriljerad skinkbit på smörgås (läs flera stycken). Det är tradition mellan oss och har varit så i flera år.

En sajt på nätet har skrivit om hur du kommer igång, rekommendationer och dylikt. Är du nyfiken på bingo så klicka på länken.

Där kanske du hittar personer som du kan ha kul med och då menar jag om bingo och inte nån du kan släpa hem i bingen.

Lycka till!







Kommentarer
Postat av: ChillyChick - Bebis i magen

Men bingo är väl kul Sune? Jag har dock inte heller spelat på nätet någon gång. Bara bilbingo och bingolotto :D



sv: Ja justia! Men då måste jag ju fixa bloglovin´ först! Den kommer! :)

2011-10-14 @ 17:19:19
URL: http://chillychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback