En fråga bara..

Vet ni vem det HÄR är?

Det vet jag och vet ni vad det bästa är?

 

 

 

Det finns massa fler av samma sort!

 

Dessa ska jag låta få bo i min kyl tills ikväll, då kommer jag bli barbarisk, sprätta upp en efter en, låta deras innehåll få fukta min hals, eller ja, inte bara fukta, dom kommer få göra min hals dyblöt, dessvärre kommer dom nå min blåsa rätt fort och då får jag nog vara beredd på att dra ner byxorna och låta dom få kittla insidan av mitt urinrör och ner i toaholken. Men vet ni vad? Det gör inget för dessa kommer göra mig gott.

 

Det är party party ikväll! Vi ska rocka röv till 70. 80 och 90-talsmusik för ägarna på stället vi ska på tror att bara för att man är över 35 år så lyssnar man inte på dagens musik, nej då nej då, man är så senil att man bara lyssnar på musik från då man var ung, hört något så dumt? Näe inte jag heller. Men jag hoppas innerligt att "Born to be alive" kommer för det var en av mina favoritlåtar i början av 80-talet tillsammans med "Bobby Brown", ja det kommer bli skitkul tror jag.

 

Lördag idag hörrni! Vad händer för er idag/ikväll?

 

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaså, inte old ox idag.....export...hmm....är den lika bra som old ox?

2011-10-08 @ 13:01:47
Postat av: Sune...the girl

Svar till Åsa: Den är billigare ;). Smakar bra den här också.

2011-10-08 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback