Fail

Förra veckan sa jag till chefen att vi behöver fler microdukar. Han tittade i katalogen vilka det var (rätt ny chef, en chef som knappt vet var vi beställer någonstans). Jag och en annan såg bilden i katalogen, kul, denna gång skulle vi då få röda och mörkblå dukar.

Jag vet inte men....




Jag tycker förstås att dessa är rosa och ljusblå

 

Tror dom att bara för att vi jobbar på Samhall så är vi färgblinda? Inte jag!

Men göttans att dom kom så fort, nu behöver vi inte försöka pussla ihop det längre.

 

Dom som håller på ute med att klippa buskar, suga upp löv, kratta och fan och hans moster hittar en hel del ute. Idag var vi i vårt förråd och skulle leta efter ett munstycke till dammsugaren "Henry". Vi hittade inget, istället hittade vi...

 

 

en studsboll! Vet ni hur bra den studsar på betonggolv eller? Det vet jag...skitbra!

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha plockar de upp allt de hittar och sparar det också?! Fast å andra sidan så kan man ju roa sig ganska bra med en studsboll :-) Som du verkar ha märkt haha

2011-10-24 @ 21:49:56
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback