God morgon!

Igår kände jag att jag banne mig måste sova före kl 22 för jag var så trött hela dagen och hade varit uppe sent tre kvällar tidigare och det funkar inte på mig att gå upp så tidigt en hel vecka.

Igår gick jag och la mig vid 21.26 och vaknade 5.16. En timme före jag skulle upp alltså men det gör inte så mycket för i drömmen träffade jag massa folk som jag inte vill träffa och det folket följde med mig och köpte julklappar till min dotter. I drömmen hade jag tydligen mycket pengar för det blev dyra julklappar. Såna drömmar vill jag ju inte ha när det inte stämmer överens med verkligheten! Näe, det blir inga guldsmycken Emelie, det blir en "korv" med ärtsoppa! Surprise!

Jo, en annan sak. Jag märker själv hur trist min blogg börjar på att bli. Färre inlägg, tråkiga inlägg, inlägg om bara jobbet nästan. Jag har idétorka, jo det är sant! Så därför frågar jag nu er mina underbara läsare. Vad vill ni att jag ska skriva om? Inga såna där djupa ämnen nu som hur världen kom till, varför fåglar flyger och inte vi, inte sånt, utan nåt annat. Fundera över det sen skriver ni det som en kommentar. Jag tar helg 13.30, underbart!


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

roligt sune! skriv roligt som du brukar.

du har ju en jävvla svada. orden är dina och makten och härligheten eller hur det nu var...

din slagfärdighet och humor är som glass för min gom.

jag bara lapar och ler.

go girl.

skriv om möbler!

tjolahopp från dalsland//

2011-10-27 @ 06:31:59
URL: http://jeanettes.bloggo.nu
Postat av: Inna

Hahaha möbler Jeanette, hur kul är det då?

Dammråttor eller hybelkaniner som det heter på norsk, varför godis smakar bättre än sallat, typer du sett i affären eller helt enkelt det som faller dig in. Jag läser oavsett.

Oftast så kommer orden när man sätter fingrarna på tangenterna.

Men visst är det så att de där bra tankarna man har när man torrbloggar försvinner. Man skulle ha en inre diktafon.



Ha en bra dag och njut av din ledighet!

2011-10-27 @ 07:03:08
URL: http://innas.se/blogg
Postat av: Martina

Skriv om en granne.

2011-10-27 @ 11:48:34
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback