Howdie!

Det är nu man ska ställa om klockan till en timme bakåt. Det är meningen att man ska sova en timme till. En timme till? Datorn säger 5.27, mobilen 6.27 och jag är fortfarande vaken. Tro fan det när man inte får sova alls. Varför då? ...Alltså, för sant för att vara fel på nåt sätt. Så kan jag förklara det hela. Vi var hos Ewa, jättetrevlig förfest. Vi skulle gå ut, ojsan, klockan blev för mycket och näe, en del av oss gick inte ut, jag var en av dom.

Några timmar senare gick jag hem, ensam? Näe. Så mycket kan jag säga. Att inte gå hem ensam is the shit på nåt sätt.

Kan man sova nu? Näe tror fan inte det. Borde man sova nu? Näe varför det? Ingen aning, jag bara ler!


En Bamyl sen i säng Sune! Japp. Så får det bli. Det finns en morgondag, har nån bestämt.


Godnatt! / Godmorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback