Kul så!

Jaha då var det söndag igen då, trött är jag men inte bakis. Jag och Ewa fick med oss min dotter ut också, det var himla kul, sen att hon gick hem till mig för att sova efter nån timme är ju en annan sak. Det var flera år sen som jag och min dotter sov bredvid varandra, det hände inatt. Också trevligt.

Det var inte mycket folk på krogen men man har inte roligare än man gör sig så jag hade kul...i alla fall.

Idag blir det till att slappa, man orkar ju inte så mycket mer än så tyvärr. Jobb imorgon och utan "Utropstecknet" som har gått på semester, fy vad trist men men, man får göra det bästa av situationen helt enkelt.

Vad gjorde ni för skoj igår då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback