Linni Linni Linni

Idag var nog den sämsta fredagsfinalen någonsin i Idols historia. Det var inte så många som levererade som dom skulle.

Om vi börjar med Linni, nu vet inte jag om hon visste att Erik Amarillo skulle sitta i publiken, visste hon inte det och fick se honom sitta där så skulle nog vem som helst tappa text, det är mänskligt. Flera i Melodifestivalens historia har gjort det och då är dom rutinerade artister. När Linni tappade så kände jag bara.. "NEJ NEJ NEJ NEJ!" Då trodde jag det var kört för henne, tyvärr. Men Linni Barresjö har många fans, fans som inte vänder henne ryggen. Jag vet det för jag har sett det med egna ögon. Hon har ett helt team bakom sig på Facebook tex. Nu vet jag inte om alla deltagare har det men det kan göra att man hänger med lite längre.

André tappade också men han räddade det hela genom att inte vara tyst men han levererade inte helt som han brukar.

Men att Denise fick lämna tycker inte jag är okej, inte okej alls faktiskt för hon ser ut som en stjärna, sjunger som en stjärna och hon är grymt snygg!

Skärpning samtliga deltagare!



Kommentarer
Postat av: Inna

De kunde skickat iväg Emil eller Andre tycker.



Yngste son kom hem en sväng för mat, idol och prat med mamma efter jobbet.

Han berättar att han har börjat läsa en sån rolig blogg, som får honom att skratta varje morgon. Det är en tjej som kallar sig Sune som har bloggen...



Världen är liten =)

2011-10-14 @ 23:15:33
URL: http://innas.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback