Nu när du finns

Här satt jag i lugnan ro och surfade runt, några gånger i halvtimmen uppdaterar jag min statistikmätare och fick rena rama getingar i huvudet när jag fick se att jag hade fått besök från flera som kom från Lindas blogg, Linda som har bloggen "Nu när du finns", Linda som är en av dom roligaste bloggarna jag vet. Jag har läst hennes blogg sedan...jag började läsa den. Hennes första blogg jag läste hette "Innan du fanns" och där började resan då hon började berätta om hur hon och hennes man D gjorde IVF för att få barn, alltså inte på naturlig väg för er som undrar.

Hennes humor är helt underbar. Mitt i allt elände innan det visade sig att hon äntligen var gravid skämtade hon som få. Hennes uttryck i bloggen gör att man ALLTID blir på gott humör, ALLTID. Ja förutom när hennes inlägg handlar om något tråkigt. Då ska man inte skratta såklart. Men i alla fall, hon är en stor bloggare och igår gick jag i vanlig ordning och läste hennes inlägg. Då hade hon tryckt upp en gammal bild från en gammal, ja sketgammal svensk serie och man skulle gissa på vad det var för serie, jag som älskar Svenska hjärtan såg direkt att det var Marianne, hon som alla karlar var kära i typ ni vet. Henne gissade jag på och jag var den första som gissade rätt!

Nu är det så här då va, Linda har sin blogg i någon tidning i Uppsala och där kan man inte skriva sin bloggadress men hur det nu kom sig så hittade hon mig, och skrev då om att det var jag som hade vunnit och att hon uppmanade folk att besöka min blogg för att det blev kul när man beskriver sig med "En fattig och arbetslös flata med humorn i behåll" och sen länkade hon mig.

Här satt jag med tröga kusar i näsan, ont i halsen och sen kommer den där roliga människan och gör så att det löses upp, jag tror banne mig att jag blev frisk på kuppen.

Tack Linda för länken!

Klart ni ska in och läsa hennes blogg, hon är dörolig!

Den finns HÄR. Vill ni även läsa hennes förra blogg om hur allt började så finns den HÄR! Läs från början gärna!









Kommentarer
Postat av: isa

Åh, Linda är fantastisk! Har legat i skrattkrämpor över hennes blogg och bölade av sympatilycka när jag såg en bild på Jack. Brukar annars vara ganska oberörd över folks graviditetsbestyr, speciellt okända människors, men Linda... alltså nä, det gick inte att behålla stenansiktet.



Okej, misstänkte det. Men säg till om du ångrar dig! Med min oförmåga att ta mig från punkt a till b lär den ligga kvar i sängbordet ett tag :P

2011-10-05 @ 19:50:29
URL: http://exia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback