Så var det äntligen dags!

Jag var nyss på stan med Ewa, min mage har varit skit men för tillfället är det nog rätt stabilt så då passade vi på att gå ut nån timme, jag har koll på vart toaletterna finns i den här stan och en femma i fickan ifall jag måste springa järnet (se detta framför er gärna) och slå ner röven fort innan det blir forsränning för alla bakterier i toaholkarna.

När vi var på ICA så fick jag syn på nåt jag längtat efter ett tag nu.


Jajjemensan, kanelbullens dag! Eller näe, det är ju julmusten såklart, herregud första klunken var som första gången....man skulle ha fest utan föräldrarna i hemmet. Himmelskt! Ja och sen är det ju kanelbullens dag och på ICA får man 3 stycken för en tia, klart som korvspat att man köpte det. Varma var dom också. Den på bilden är i magen, får se hur länge den får vara kvar där med klunken av julmusten innan det kör i 180 ut igen.

Nomnomnom!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback