Sådär spontant!

När jag kom hem från kalaset i den röda stugan med vita stugan så hade Ewa smsat: "Sune, jag är sugen på att gå ut, är du?". Eftersom man nu får gå in gratis och ta med en vän i det hela på den vanliga krogen så är vi nu på G att dricka oss fulla jag och Ewa. Ja jävlar i havet. Här dricks det öl för fulla muggar.

Kalaset i stugan var trevlig, det var fika till förbannelse och tårta på det. Pengar fick jag som jag nu ska spendera väl, dvs ha lite mer än vanligt, i vanliga fall har jag inte mycket att röra mig med så nu fick jag några hundralappar mer.

Jag har en vän ( jo det är sant) där fick vi köpa öl, det var ju snällt och nu gör vi det bästa för att dricka upp dom.

Spontant sådär blev det ikväll för jag hade räknat med att sitta hemma ensam med två galna katter en lördagskväll, så blev det nu alltså inte. Snart (läs några timmar) så ska vi ut och rocka loss till rockabilly!

Ja jag skriver mer imorgon om allt. Ha det göttans!

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Martina

Ha det riktigt gott! Eller är du på väg hem vid det här laget kanske.

(Kan inte sova!!!)

2011-10-02 @ 01:35:53
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback