Snart så

Ja då har snart min första vecka gått med mer timmar på jobbet. Jag trivs som sjutton med det då det även innebär mer ansvar plus mer jobb, det hade varit ännu bättre om jag vaknat då jag skulle och inte så jävla tidigt!

Förut tittade jag på "Sanning & Konsekvens", ett program på 3:an, det handlade om Jehovas vittne och berättelser från folk som gått ur, kan bara säga en sak om denna hemska sekt, FRUKTANSVÄRD! Sen en annan sak, hur i helvete kan man bara gå med på att ta avstånd från en familjemedlem för att denne gått ur, hur skruvat är inte det. Jag hymlar inte med att jag inte gillar samfundet, sekten och hur jävla hjärntvättade dom blir i det där.

I alla fall så blev jag så trött att jag skulle sova en halvtimme, jag vaknade en timme senare och då hade alarmet på mobilen ringt en halvtimme utan att jag hört ett skit. Totally stendöv alltså och väldigt jävla trött.

Tror inte att jag kommer ha några svårigheter med att somna i kväll, tur det är fredag imorgon, japp fredag sa jag!

Massa lovely faktiskt. Ingen utgång i helgen och det är nog tur det. Fick ett vykort på posten igår om en fest i början av november, får se om jag ska dit, eller också går jag dit nykter......skoja! Ja er går det ju inte att lura ändå så.






Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

här i dalsland t o m dricker man "lura" eller göjja.

fast jag vet inte om det går å lura folk för det...

jag dricker bara ljusa saker - urinfärgade.

ljust öl å vitt vin. migränstatus.

kompis rek. endast ljusa drycker.

och YES! funkar :)

denna helgen, en helg den med.

trevlig samvaro med alla mina kids hoppas jag på. om de kan komma på en å samma gång alles zusammen.

ha det gott girl!

lura på du!

det är roligt med skoj å bus :)

2011-10-13 @ 17:50:30
URL: http://jeanettes.bloggo.nu
Postat av: Inna

Jag vågar inte sova när jag kommer hem. Då blir hela sömnskiten rubbad.

Men sak har jag lärt mig. Pinka innan jag lägger mig. För att slippa vakna mitt i natten som en gammal tant och tvingas gå upp.

Min helg består av familjemys på fredag. Distriktsmöte/kurs/jubileumsfest nånstans långt ut på bonnvischan med folkdansen. Inte så töntigt som det låter, men garanterat alkoholfritt.

På söndag MÅSTE jag plugga. Har tenta nästa helg.



Men det bästa är att se fram emot sovmorgon, eller hur!

2011-10-13 @ 20:17:31
URL: http://innas.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback