The crazy singing bird

Jag är lättroad, jag har lite barnslig humor så när Becka (hon som for runt med mig och Jenny lite här och var när jag var uppe i Sundsvall ni vet) frågade på chatten på FB om jag sett fågeln hon la upp igår (missade hon att jag var ute och rumlade runt eller?)så skickade hon den till min logg.

Jag är trött, jag har tråkigt och lite deppig för att min mage inte alls ville att jag skulle rumla runt idag igen så när jag såg klippet så skrattade jag så tårarna rann. Pippin är förjävla söt och ja som sagt, min humor. Ni måste kolla på det här klippet! Höj volymen!

 

Sen tycker jag att ni ska kommentera vad ni tyckte. Skrattade ni inte alls så ja, då kan ni fortsätta göra det ni höll på med helt enkelt! Tråknissar!

OBS. Det finns massor av den är birden, se gärna alla på Youtube.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Becka

en liten fågel som förgyller tråkiga deppiga hemmakvällar hahahahahaha

2011-10-22 @ 21:35:05
Postat av: Sune...the girl

Svar till Becka: Hahaha ja det gör den verkligen <3

2011-10-22 @ 21:42:06
Postat av: jeanette sandelin

pippi: rolig :)

mage: ibs? har jag , typ

fb: adda dig/mig ?

söndagskram till lady!

2011-10-23 @ 07:12:07
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback