Tur man är envis

Jag hade tvättstugan nyss. När jag kom ner så hittade jag detta på en tvättmaskin.

Jag blev lite sur för det skulle innebära att jag då skulle få tillbringa tiden i tvättstugan i 2 timmar istället för 1. Jag sitter alltid därnere för att jag inte orkar gå upp och ner.

 

Jag tänkte sen, äh jag testar ändå så får vi se vad som är fel. Jag pulade in kläder i maskinen och satte på.

 

 

Jag bara undrar...exakt HUR trasig är den här?

 

Den körde helt klockrent hela sina 40 minuter som maskinen tar utan att krångla nåt. Idioter tänkte jag tyst för mig själv och skulle sen centrifugera kläderna...som inte gick. Då har nån dåre flyttat på lappen från centrifugen till tvättmaskinen. Jävla bonnläpp! Jävla tur att jag var så envis att jag testade. Japp jag la lappen över centrifugen, jag är ingen bonnläpp, jag är en blygdläpp!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

bra tvättat där bruden!

sol idag hare vatt minsann - vinter???

äsch, tror jag på DÅ :)

här går vi shorts å linne fram till julafton.

bor i dalsland vettu ;)

2011-10-11 @ 19:23:00
URL: http://jeanettes.bloggo.nu
Postat av: Inna

Imorgon är det dags för tvätt i mitt hushåll. Men jag slipper. Sonen får sköta det. Någon nytta ska jag väl ha av min inneboende utan inkomst.



Om man är både bonde och brud, är man dubbelläpp då?



=)

2011-10-11 @ 20:04:23
URL: http://innas.se/blogg
Postat av: Martina

Varför behöver man centrfugera tvätten i tvättstugan egentligen?! Maskinerna centrifugerar väl i ska program där såväl som i "hemmamaskinerna"?



By the way så älskade jag uttrycket "jag är ingen bondläpp, jag är en blygdläpp"!

2011-10-12 @ 00:42:53
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Britt

Vi har inte ens en centrifug i vår tvättstuga. Jag saknar det då det kortar torktiden avsevärt.



2011-10-15 @ 18:46:04
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback