Upp och hoppa!

Efter att nästan ha varit vaken i ett dygn vaknade jag efter 4 timmar igen. Konstigt nog är jag inte speciellt trött, känner mig lite mer bakis idag än igår men inte så det stör.

Det var ju halloween igår, då ska man klä ut sig. Det behövs inte mycket för mig ni vet.



Nu blev det ju inte så att vi gick ut så jag kunde ju inte visa upp mig.

Här hade jag tagit av mig min förklädnad.

 

Jag är lite glad att det inte blev nån utgång....på nåt sätt. Förfesterna är ju ändå roligast.

 

Klädde ni ut er eller är ni som jag? Naturlig skräcködla?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Doris

Helt naturlig skräcködla, speciellt om jag inte målar mig ...

2011-11-01 @ 03:56:04
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback