Födelsedagskalas

Eftersom jag ska ha kalas ihop med mina föräldrar imorgon så kom bara min dotter.

Min dotter är idag gladast i kommun, kan inte förstå det, kan vara att jag trycker upp kameran i nyllet på henne varje gång hon är här, kan va, kan va.

 

Hon hade med sig två bakelser. Ja båda var ju naturligtvis inte till mig.

 

 

Bananbakelse! Det ni, det kittlade gött i gommen det. Det var så mycket grädde att jag nu är lite småyr men gott var det!

Hon hade med sig en IKEA-påse med påslakan. PRECIS vad jag vill göra på min födelsedag, bästa presenten ever liksom! Nåja, jag har ändå inget för mig så det kan jag la ta då. Jag menar, jag skulle ju ändå tvätta till mig själv.

Vad har ni gjort idag då denna helt underbara höstdag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback