Förändringarna på Facebook

Ja vad ska man säga om det "nya Facebook" egentligen. Vän efter vän sprutlackerar sina skärmar med spott då dom fräser ifrån ordentligt över hur dåligt Facebook har blivit. Jag själv gick i taket när jag såg att man kunde se när ens vänner kommenterade eller gillade en person som jag själv inte är vän med. Jag klickade på en sån kommentar och såg då den statusen. Jag vill inte att alla ska kunna se mina statusar då jag bestämt att bara visa mina statusar för MINA vänner! Vad är syftet och var i ligger intresset av vad en vän till mig har kommenterat i en status hos en person jag inte känner eller har som vän själv undrar jag.

Varför krångla till det hela när det var så bra innan.

Aftonbladet har gjort ett bildspel på hur man ändrar själv för er som inte vet hur man gör.

Det står också att 91 % av tonåringar inte gillar den nya sidan, kan säga att det är banne mig inte bara våra ungdomar, jag och många i min ålder hatar den! Men som sagt, man väljer själv nu vad man ska göra och vad som ska vara synligt. Bildspelet finns HÄR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback