Hej jag heter Sune och jag är en Buzzador

I vanliga fall när man buzzar för folk så får man hem produkten som man sen ska åka hem till folk eller ta hem och sen berätta hur den funkar.

Dom flesta har datorer och har dom inte det...näe då är denna produkt rätt onödig att buzza om för folk.

Det jag nu ska buzza om är musiktjänsten "Digster".
Digster ger dig mer än 150 uppdaterade spellistor för olika tillfällen och smaker till Spotify, iTunes och WiMP.
Tjänsten drivs av världens största musikbolag Universal Music. Musiken på Digster kommer däremot från alla musikbolag.

Digster är alltid gratis men har man däremot Digsterpremiumkonto så får man ALLA spellistor. Ja dom man är intresserad av. Man går in på Digster, där väljer du om du vill gå in med ditt Facebookkonto eller hellre utan, det är upp till dig. När du kommit in på Digster så bestämmer du sen vilken genre du vill ha listor på. Det är alltid det senaste som du sen får uppdaterade då. Men trycker du inte i något så kan ingen hitta vad du helst vill ha så gör det nu.

Nu till det bästa. Jag som buzzador får ge bort premium till mina vänner och ni är ju mina vänner eller hur? Det gäller i 6 månader, ja ni läste rätt, i ett halvår! Nu till min fråga: Vill ni ha ett premium av mig? Skriv då er mailadress under ditt namn i kommentarsrutan och skriv att du vill ha det så mailar jag koden till er!

Jag har skaffat Digster nu och det är verkligen kanoners!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback