Hemmagjord pizza it is!

Jaaa äntligen ska jag snart få äta pizza, det är nästan billigare att göra egen och gör man en stor så räcker det i flera dagar.

Man köper färdig deg på rulle, det finns också en burk med tomatsås i denna.

 

Så här ser den ut och sen rullar man ut den på en plåt

 

Om man är så där jättehungrig som jag är då jag inte ätit nåt idag så är det inte så noga hur mycket man rullar ut den.

 

Sen tar man på vad fan man nu vill ha på. Jag har ost, champinjoner, strimlad skinka och massa, jag upprepar, MASSA sparris. Jag ska inte dejta idag i alla fall och med den mängden så lär jag inte dejta på minst 1 månad eller 2. Jag hoppas ni fattar vad jag menar för jag ni vet...jag är så pryd att jag inte skriver ut sånt där...ni vet.

 

Har man en pizzeria mitt över gatan och om personalen vet vem du är trots att du inte springer där mer än en gång i månaden så kan man få köpa riktig kebabsås och ost.

 

Medan pizzan är ugnen så kan man titta på när Nogger 2.5 år glupskt äter både champinjoner, skinka och sparris om man vill. Tog inte kort...det var ju dumt.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

Åh vad gott :)



sv; Ja, jag är ju medveten om det, men någonstans så önskar man att de ändrar sig. Men nej. Önskar bara att man kunde få ha en jävla hobby ifred och slippa att de inte låter en vara. Vill du ha lösenordet sedan? Sätter det ikväll.

2011-09-28 @ 20:41:50
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

Haha, ja det går bra! :D Måste ju hålla fast vid mina bästa läsare vid den stora vattenpölen!!

2011-09-28 @ 20:56:52
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: Martina

Man kan även ha något mindre topping på pizzan och så rullar man ihop den och gör som när man gör kanelbullar. Nej jag menar inte att man penslar och häller pärlsocker på utan man lägger dem i bullformar och kör dem i ugnen. Mums!

Pizza och bullar i ett!

2011-09-28 @ 22:56:48
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

sv: HAAHA. sitter i badet och läser din skitkommentar, fan vad det ekar när jag skrattar!



Men klart du ska ha lösenordet! Vägrar bli av med dig! Och ja! Bloggbarnbarn ja! :D

2011-09-29 @ 14:10:33
URL: http://magistermutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback