Ja må jag leva..



I skrivande stund för 42 år sen är jag inte född än men snart så, jag kom en månad för tidig så det var väldigt förvånande att jag ville komma ut just idag liksom. Men jag menar, vem sjutton vill födas i slutet av oktober när man vill födas innan alla löven fallit till backen? Precis!

På den tiden var en månad för tidigt född ganska mycket så jag fick ligga i kuvös tills jag skulle ha fötts, jag var inte så stor heller. 45 cm och vägde 2410 gram. DET kan man inte tro idag, herrejösses vad jag har vuxit sedan dess.

MEN min pappa var nog glad för 42 år sen för jag bestämde mig att komma till världen dagen före hans 27-årsdag, vilken födelsedagspresent liksom! En dotter innan och sen kom..jag, en dotter till alltså, men han blev lugnare, jag är ju i alla fall en pojkflicka liksom. Precis!

Japp nu är det fritt fram att gratulera Sune på hennes 42-årsdag!

Och sen vill jag passa på att även gratulera en hängiven läsare, ÅSA, hon fyller 50 år idag! STORT grattis Åsa!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack så mycket! Detsamma till dej.....ett stort varmt GRATTIS på födelsedagen!! :D

2011-09-30 @ 09:26:26
Postat av: åsa

GRATTIS!

Hoppas du får en riktigt bra "fylleridag"!

Ha dé!/Kram

2011-09-30 @ 09:48:05
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: Martina

Hipp hurra vilken bra dag!!

2011-09-30 @ 10:03:37
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Ida

Grattiskramar till Sune på den stora dagen :D

2011-09-30 @ 12:12:18
Postat av: Sune...the girl

Svar till alla: Tack så jättemycket töser! Kramar till er men en extrastor till 50-åringen Åsa! ;)

2011-09-30 @ 13:14:14
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

Och jag skriver självklart GRATTIS!!!! Igen!!!!! :D



Önskar att jag kunde ge dig en stor kram!



Och grattis Åsa också!!



sv: hahaha, nej så hårig är jag inte :P

Och VA?! Jag trodde verkligen att hon var hellebb! Har också väääldigt svårt att se henne med en kille! Isf men en transexuell!

2011-09-30 @ 13:38:14
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

ETT STORT STORT GRATTIS PÅ DIN DAG SUNE!

Många kramar

2011-09-30 @ 21:08:49
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack för kramen Sune o tack Magistermutter för grattiset!

Nu är det över! Tackolov! Nana kudde nästa. :)

2011-10-01 @ 00:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback