Jo men...snörvel

Jag har inte ätit chilinötter på evigheter, tills idag då jag köpte en påse på Netto. "Starka chilinötter" stod det på hyllkanten. Gud vad gott tänkte jag och stoppade den i korgen. Chilinötter liksom, det har jag ätit massor av.

Jag var lite täppt i näsan, stoppade in 5 stycken chilinötter i truten och ..HOPPSAN, min snok började att rinna sketmöe! Starka var ordet, jag hostade, näsan rann och ögonen likadant, DAMN vad starka dom var. Den här påsen kommer jag äta upp på en vecka tror jag, eller också gör jag slut på en skithusrulle på en enda dag, dock inte till fisringen utan till fejset!

Ja det var väl allt för nu.




Kommentarer
Postat av: Ingvar Gustavsson

Känner igen det. :-) Köpte de där nötterna förut, aldrig mera. Starka minst sagt...

2011-09-09 @ 21:05:05
Postat av: Doris

fniss

2011-09-13 @ 02:30:20
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback