Kusinträff!

God morgon mina underbaringar!

Jag hade ställt klockan på 8.30 men min blåsa hade bestämt sig för att vi skulle vakna 7.30 så det var bara att lyda. Nu har jag duschat, gett katterna mat och fixat håret.

Solen skiner ute men när jag tittade på termometern stod den på 5 grader så idag blir det till att klä sig varmt eftersom vi ska vara ute på en stor gård hela dagen. Lunchen ätes inomhus men sen blir det nog till att vara ute. Dom har djur på det där stället och det kommer små kusinbarnsteltingar så klart dom vill vara ute!

Kusinträffen börjar med lunchen kl 13 och jag åker hemifrån runt 10.30 för eftersom jag är den näst äldsta kusinen och har en syster som var den som kom på idén med allt det här så ska jag vara på plats före och fixa med lunchen med syster yster. Därför kommer jag inte kunna blogga alls under dagen, ja bara så att ni vet...liksom.

Men kommer jag inte hem för sent ikväll och har John Blund i ansiktet med sin påse som han vill tömma, men usch. Ja i alla fall, är jag inte för trött så bloggar jag om dagen då istället. Det blir väl sketbra eller? Ja eller hur!

Ni får ha det bra vad ni nu ska hitta på för kul denna lördag.

Kramilikram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback