Ledig dag

Idag regnar det i min stad. Jag har även tvättat kläderna från resan. Jag är väldigt trött efter tabletten än men hoppas att det släpper, annars ligger jag la som en död sill i soffan lagom när "Ensam mamma söker" börjar ikväll.

Jag var hos Ewa för att tacka för att hon tog hand om katterna medan jag var borta. På IKEA när jag, Jenny och Becka var där i fredags hittade jag denna till Ewa.

Som tack liksom. Det uppskattades.

 

Just det, jag tog ju kort på hur Jenny bor också.

 

 

Här lagar Jenny mat i sitt kök (jo det är sant)

 

Här är en del av rummet (hon bor i en etta). Hon har ingen riktig säng utan mer en som man kan fälla ut..liksom, det gick hur bra som helst att sova, titta på film, gosa, prata..och annat i den.

 

Här är delen där soffan stod (det är också sant). Det gick bra att titta på teve i den.

 

Köket är stort och japp hon ska skaffa sig ett köksbord snart. Min dator syns där. Det var bäst täckning för det mobila bredbandet just där.

 

Detta var utsiktet från köksfönstret, när löven faller syns sjön bättre.

 

En fontän, varför jag tar med den i sammanhanget vet jag inte..men den är ju fin...liksom. Den står förövrigt i Sundsvall.

 

På Sundsvalls central var jag tvungen att gå på toa, självklart blev det ett kort på det också.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Haha! Om det ändå vore så väl. Hade behövt en ny dildo om vi skall vara så öppna nu ler stort

Men det har jag fan inte råd med .. Mohaa.. får dras med den gamle ett tag till! Byter jag batterier så funkar den. Sorry, lite väl mkt information kanske.



Men .. det är ett par bralls.. mer än så säger jag inte, det får du se om en liten stund, skall gå och hämta mitt paket nu!

2011-09-05 @ 16:24:26
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Mizca

Svar: *Asg*

2011-09-05 @ 17:56:13
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

Nej vad roligt!! Det ser ut som en gosig liten hytt på en båt.. Typ silja line :D



Men sune! Jag har ju laddat upp bilder på när jag drar in magen nu bara för din skull!! Kolla!! fast det var ett tag sedan! :D

2011-09-05 @ 19:36:49
URL: http://magistermutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback