Lördag!

När jag vaknade runt 8 imorse så kändes det som en hel elefanthjord flyttat in i min snok, samtliga elefanter hade sprutat snor i min näsa...samtidigt! Kan det vara för att jag sprang naken genom stan igår morse? Kan vara, kan vara.

Idag är det underbart höstväder ute, solen står..på himlen och fåglarna kvittrar.

Ikväll är det förövrigt fest, jajjemensan, fest för hela slanten och Sune ska dricka öl, utan att skutta såklart annars lär jag väl dratta på andra knät och sen kommer jag gå som...om jag har gjort illa mig.


Sitter med färg i håret så ni inte tror att jag har så flottigt hår. Det ska bli mörkare och sen blir det...en annan färg än det jag hade innan.

 

Vad ska ni hitta på för skoj idag då?

 

Glöm inte att rösta på mig i tävlingen som jag skrev i ett inlägg och länken finns där till tävlingen så heja heja, rösta rösta men bara om det gått 24 timmar sen sist! Tack tack.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback