Så får det bli

Ute är det blött, ute är det rått, ute är det ruggigt, ute är det lite kallt.

Inne har jag ett badkar, jag har vatten i kranen...varmt också. Kranen på hälften av varje rätt ner i badkaret, fyller det till den mängden jag vill ha. Slänger i några gummiankor, hinkar, 70-talets tomma och ursköljda ketchupflaskor och till sist mig själv.

Jag bor i Sverige, jag har rent vatten i kranen, jag behöver inte dela med mig av varken badkar eller vatten. Vet ni hur jävla skönt det är att krypa ner i ett badkar fullt med underbart varmt vatten när man har en lika kall lägenhet som det är ute eller? Skitskönt!

Nu får gärna elementen slås på, jättegärna!



Kommentarer
Postat av: maria

tävla om en got2b - heat protection spray hos mig!



http://crazyminds.blogg.se/2011/september/tavling-2-got2b-heat-protection-spray.html



om du inte gillar sådan reklam så ber jag om ursäkt!

ha en underbar dag

2011-09-21 @ 14:22:01
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback