Så jävla irriterande

Hela dan har jag varit sugen på pizza, jag började leta efter pengar här hemma och fick ihop till 78kr, vet ni vad pizzan jag vill ha kostar? 80! Jo jag skrev, 80! Då fattar ni snabbt va? Det fattas 2 sketna kronor, det finns billigare pizzor men jag är inte sugen på nån av dom andra så då får det vara liksom.

Jag fick fixa spagetti med baconröra istället, vet ni vad jag gjorde med det?! Jag åt det!

Jag är fortfarande sugen på "min" pizza men jag får helt enkelt vänta med det tills imorgon då jag får pengar igen men då är jag säkert inte alls sugen...på pizza.

Jag är skittrött men har inte sovit nåt och nu är det försent, det är jobb imorgon igen så det är bäst att hålla sig vaknen tills jag ska sova för natten.

Glöm inte att rösta på mig i tävlingen. Länken till den finns i det HÄR inlägget. Tack!





Kommentarer
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

hahahahaha, förlåt att jag skrattar men det där var för roligt. två spänn :P vet känslan!

2011-09-29 @ 13:20:20
URL: http://magistermutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback