Tjejernas år i Idol

Herregud! Så här många unga tjejer som är så sjukt bra på att sjunga har vi väl aldrig haft i "Idol" tidigare? Den ena tjejen efter den andra levererar men den som berör mig mest är ändå "Linni" Barresjö. Inte bara att hon är androgyn, en pojkflicka som jag är så svag för utan hon har en förbannat unik röst. Ett eget koncept som man bara kan le åt när man hör henne. Hennes utstrålning och karisma skiner också igenom. Denna tjej kommer att gå långt i "Idol" var så säkra. Jag har hört flera av hennes egna låtar som hon slängt ut på nätet och hon har talang för låtskrivandet också!

Att någon faktiskt fick Alexander Bard att vrida på kranen till tårkanalerna trodde jag inte skulle hända men "Linni" lyckades och hon i sin tur vred på sin kran också när hon såg hans reaktion. Grymt!

Heja "Linni" Barresjö!

 

Efter programmet såg jag på min statistiksmätare att många googlat och kommit till min blogg. Flera sökningar var :"Linni i Idol, en tjej eller kille?" Svar: Tjej! Frågor på det?


Kommentarer
Postat av: Anette2

Och det är nog inte första gången som

hon får dessa frågor...

Och så söt hon är !

2011-09-21 @ 10:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback