Det rinner det rinner!

Ja idag har det fan varit skitäckligt att jobba. Kvavt som fan trots öppna fönster, det stod helt still. Det blir mer svettigt när man tar trappor på 5 våningar plus en entré, en hel våning, 9 toaletter och en matsal! 
 
Jag träffade Ewa utanför bolaget för idag ska det vankas 80-talsfest! Ajjemen. Jag var över till Second hand och köpte detta!
 
 
Perfekt! 40 kr för freestylen och 5 spänn för kassetten. Den måste jag ju bara ha liksom. Så om nån timme ska jag till Ewa och röja sen blir det till att gå på krogen där festen är. Bäst utklädda får ett frikort för 2 året ut. Inte för att jag tror att jag vinner men kul om så många som möjligt är just utklädda! Jag kommer ha kul i alla fall.
 
Så ja..ni behöver inte vänta uppe, jag bloggar mer imorgon och då kommer det bilder va så säkra!
 
Hej och SKÅL!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback