Roligaste kvällen på länge

Igår överraskade min bästa Ewa mig med att vi inte alls skulle ut i stan..vi skulle till ett annat ställe där jag aldrig varit på, utanför stan! Olstorp heter det om ni nu vet var det är..vet ni inte det så...näe jävligt synd för er då!
 
 
Vi visste att två andra skulle dit och skulle få skjuts och bli hämtade så Ewa ringde den ena kompisen och frågade om det gick bra att vi åkte med dom och det gjorde det. Vi förfestade hos Ewa och gick sen hem till kompisen eftersom det var där vi skulle bli hämtade.
 
Det är fan skam att jag aldrig varit där förut men premiär alltså och det var "Billy" som skulle spela och det gjorde dom. Så jävla bra och jag hade så jävla kul. Det är ett stort område med massa ställen och jag hängde liksom bara med dom andra. Sen dansade jag också och fick nyss veta att jag hade massa karlar efter mig. En kille sa till Ewa: "Hur ska jag göra för att hon ska se mig?" Ewa:"Men hon är ju för helvete flata, hon kommer aldrig se dig!" Stackarn, den radarn har inte jag så det märkte jag aldrig men men, sånt är livet!
 
 
Sen gick vi runt lite, kastade pil..ja inte på folk utan vid ett stånd, jag vann inget men kul var det.
 
Kom på nu att jag träffade på min kusin där...va.....kul. Hoppas han inte minns nåt.
 
Sen stod några ur bandet där och jag tog kort. Det var kul..ja att ha kort på dom då..inte att ta.
 
Sen blev vi hämtade och jag fick skjuts ända till dörren, ja inte upp för alla trappor då men porten! Sen var det till att sova. 
 
Idag mår jag bra, jag skötte mig nog rätt bra igår tror jag, hoppas jag, vill jag, ja.
 
Hoppas ni hade en bra lördag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback