Underbar kväll/natt/morgon och förmiddag

Ja igår morse gick ju raringen från mig runt 5. Vi bestämde lite senare att vi skulle vara hos henne och grilla innan vi gick hem till mig. Vi hade bestämt kl 18. Jag gick här i 2 timmar och ville bara att tiden skulle gå fortare. 17.15 låg jag i badet och då hade hon smsat och ville att jag skulle komma då. 17.25 såg jag det och eftersom jag brukar svara direkt trodde hon att jag hade somnat. Men jag svarade och jag gick dit 17.30. Helt underbart att se henne igen, att bara få röra vid henne, att få en sån där underbar puss och kyss som man längtat efter sen hon lämnade mig.
 
Vi satte oss på hennes balkong där solen sken, hon har..ja va ska jag säga, inte en liten balkong, helt underbart skönt. Jag tog en öl och hon ett glas vin och vi la på köttet på grillen.
 
 
Sen började köttet att ryka så förbannat så då gick vi in en stund, det var liksom dubbelt svettigt där. Efter en halvtimme var maten färdig.
 
 
Det var supergott då jag inte hade ätit ett skit mer än en banan 7.30 på fredag morgon, vi var båda hungriga som hästar, sen är ju hon så liten i maten att hon blev mätt direkt i stort sett. 
 
Vi satte oss på balkongen igen efter och bara njöt, pratade, pussades, pratade mer och sen plockade vi iordning lite grejer som hon skulle ha för att kunna gå utanför dörren utan att vara tvungen att ha en icakasse över huvudet. Sen gick vi hem till mig runt 22. Vi satte på teven, zappade och fick till slut fram en handbollsmatch...vi visste att det var Norge men vi fick inte fram direkt att det var Montenegro och sen satt vi och diskuterade om det var kvartsfinal, semifinal eller nån annan jävla final, när det var 3 minuter kvar så fick vi då höra att det var final och vi vrålade, men va fan liksom, när Norge sen tog guldet så reste sig håren på våra armar, vilken jävla lycka, grattis Norge!!
 
Sen fick vi skrattanfall för ena katten såg ut som ett ufo och bara illstirrade på oss, älsklingen gick ut i köket för att lugna ner sig..då visar det sig att andra katten satt exakt likadant och illglodde, då bröt vi ihop igen. Den krampen i magen..ja det var fan länge sen jag hade. Detta måste upplevas för att förstå hur kul det såg ut.
 
Sen gick vi och la oss och där låg vi och tyckte det var förjävla skönt att krypa ner när det fortfarande var folk på krogen och vi inte ens hade velat vara där. Vi ville vara själva.
 
Att vakna med någon bredvid sig och sträcka ut handen och känna att hon tar den..den känslan är överväldigande. Att sen ligga kvar till kl 11.30 när man vaknade 9 och inte ville gå upp, att man hela tiden ville ha nya pussar, nya beröringar, den är så underbar den känslan. 
 
Sen var hon tvungen att gå hem, det tog 8 minuter idag också! Nu saknar jag henne att jag bara vill flyga hem till henne och pussa! Men men hon kanske kommer på tisdag och gungar med mig till årets sista "Allsång på Skansen". 
 
Hade ni en kul och underbar lördag?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback