Can´t stop love

Så heter en titel på en av Darins låtar.
 
Under flera avsnitt av årets "Så mycket bättre" har vi fått se flera blickar och flirtande mellan Darin och Maja Ivarsson. Jag sa det tidigt, dom där två..ja dom flirtar.
 
I gårdagens program sjöng Maja Darins låt och slutade med "I want you boy" och såg ut som hon skulle hångla upp honom där och då. 
 
Han själv sa i programmet att Maja är cool och Maja har sagt att hon älskar honom och att han är vacker. För mig tycker jag dom är rätt omaka men jag känner ingen av dom så vem vet!
 
Båda är ju artister som slagit utomlands och när ska dom ses då? En gång varje halvår? OM dom nu har paus samtidigt.
 
Igår sågs dom på restaurangen "Mello Yello" i Malmö där Darin spelade tidigare på kvällen. Dom satt kvar till efter stängning och viskade förtroliga saker i varandras öron enligt ett ögonvittne. Hon är 33, han är 25, ålder är bara en siffra. Jag var 36 när jag träffade mitt ex som då precis fyllt 20 såååå ja. Vi får se hur detta kommer fortgå helt enkelt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback