Första nyårsafton utan Ewa på 4 år

Jag har bävat lite för nyårsafton detta år sedan Ewa gick bort. Jag hade nästan bestämt mig för att sitta själv och glömma bort just den där dagen, göra den till vilken dag som helst... tills en kompis frågade mig idag om jag ville komma och fira nyår med henne och hennes dotter. Varför inte liksom, göra även denna nyårsafton minnesvärd.
 
Det är första nyårsafton på 4 år utan Ewa, vi har firat den tre år i rad med varann och andra inblandade dom två senaste.
 
Tur jag har haft min blogg lika länge för jag har inlägg från dessa.
 
Först kan ni läsa ett inlägg om då jag och Ewa tänkte fira den på varsitt håll framför datorn. Min förklaring till varför man inte orkat stressa runt just då. Det kan du läsa HÄR
 
Vi ändrade oss kan man säga. Det kan ni läsa om HÄR
 
Eftersom vi trivdes så pass i varandras sällskap blev det även nyårsaftonen efter. Nu i sällskap med två andra tjejer. Det kan ni läsa om HÄR
 
Året gick och vi trivdes fortfarande lika bra med varandra. Ännu en nyårsafton vi skulle fira ihop, denna gång ihop med en kille hon hade träffat och hans son. Det kan ni läsa om HÄR
 
I år...ja då får jag fira den utan min bästa vän, en dag då jag ska ta en öl för henne, säga gott nytt år och hoppas att det ska bli det bästa året för just henne, för att hon mår bäst nu tvivlar jag inte på. 
 
För oss andra som kände henne var år 2012 bättre för oss...då hon fanns i våra liv, då vi kunde få kontakt med henne, få krama om henne när vi ville och höra det där klingande skrattet som bara hon hade. År 2013 kommer säkert bli bra men det hade varit miljoner gånger bättre med henne. 
 
Ewa, det går inte en endaste dag utan att jag tänker på dig, du är med mig i mina tankar väldigt ofta, du är med mig i mina minnen och det är många. Saknar dig oerhört kompis. <3 <3 <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback