Dagarna är till ända

Så är då fredag-måndagsbesöket på väg hem igen. Trevliga dagar med en trevlig tjej/kvinna. Alltid kul att lära känna folk mer som man haft kontakt med i 4 månader. Kontakten kommer absolut inte att brytas, en vän för livet förhoppningsvis.

Nu är det bara att ladda inför dom två sista dagarna på jobbet innan det är dags att säga hej då för den här gången, hoppas det inte är sista gången jag sätter min fot på det stället. Det finns allt några guldkorn där också.

Och sen är jag väldigt tacksam för att det upptäcktes att jag hade en inbyggd router i mitt modem! Önskar bara jag hade fått veta/kommit på det lite tidigare innan jag blev förbannad på nätkablar där flärpar går sönder. Men gud så skönt att slippa dras med 10 meter lång sladd varje gång jag ska förflytta mig med datorn! Tack till både A och T för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback