Fel prinsessa

När man kollar på min statistik så börjar man allvarligt tro att det svenska folket fått för sig att det är prinsessan Madeleine som fått barn och inte storasyrran Victoria för FAN vad folk har sökt på "Prinsessan Madeleine" och kommit till min blogg och NEJ det är inte jag som skrivit att det är Madde som fått tillökning inatt.

Kronprinsessan Victoria Bernadotte är det folk, VICTORIA BERNADOTTE! Så, nu vet ni det.

Jag har från kl 7 fram till 2 timmar sen suttit framför teven och glott på samma inslag om och om igen, nej jag har inte spelat in det utan dom har visat Daniels tal gång på gång och då är det ändå folk som har missat det. Ja dom fick en dotter inatt /imorse, dottern var söt, 51 cm lång och 3280 gram vägde hon och hon kommer få namnet..ja det får vi veta senare. Ingrid, Kristina, Henrietta, Sara, Harrieth eller nåt, ja ett namn får hon i alla fall.

Jag upprepar: Det är INTE prinsessan Madeleine som fått barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback