Jorå

Idag har det varit som vanligt på jobbet, inget speciellt ut över det vanliga, jag sprutade sanitetrent i en toaholk där någon inte gjort rent efter sig, kan säga att det var en av gubbarna på jobbet, vi tjejer har en egen toalett så vi går inte där. Förövrigt var det bara två tjejer där idag, jag och den andra job:aren. Ja det var väl allt.

När jag kom hem var jag så trött efter att ha vaknat kl 5 att jag gick och la mig en timme. Det var skönt, dock är jag lika trött nu så kvällen blir nog inte sen.

Idag såg jag en bloggvän i Expressen. Maria har en karriär som elithandbollspelare men fick ge upp den då..äh, läs själva! Hon har också en av dom sötaste bebisarna man kan tänka sig och då vill jag att ni ska se honom också. HÄR är Marias blogg.

Idag har jag förövrigt pratat med raringen i över en timma, det är så lätt att prata med henne, vi har samma humor, vi tänker också väldigt lika och det gillas. Snart träffas vi! Me like!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback