Min dag

Idag är det måndag som säkert alla upptäckt. Jag var på jobbet, började med att köra high speed i två rum när alla hade gått ut. Eller näe först borstade jag ju rent, man får aldrig köra om golvet inte är rent först.

"Utropstecknet" tyckte det var fint, eller jag vet inte ens om han såg det men han är snäll och vill bara vara det och sa säkert så, skitsamma, jag körde i två rum i alla fall.

Sen var det lite småplock som borsta svep, torka golv, ta ur diskmaskinen, koka kaffe (är man hustomte så är man...tydligen), tog i diskmaskinen, pratade med folk, pratade med folk igen och sen satt jag.

Sen åkte jag hem. Jag åkte fint såg jag, oj vad fint det var. Mercedes Benz minsann. Det är grejer det.









Ja det stod så på sätet framför i alla fall, vet inte om den ljuger men.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback